ВідГУК на Doom(2016)

Допис імпортовано зі старої версії сайту.

Хороший демон - мертвий демон.

Doom (2016) став відмінним продовження одноіменної антології,зробивши вагомий внесок у геймдев,який змусив інших розробників задуматись над якістю своїх проектів.

"Сюжет у грі - як сюжет у порно фільмі.Він мабуть,точно не важливий."

Ця фраза “батька FPS шутерів” дала зрозуміти гравцям що їх чекає звичайний сюжет,в угоду динамічному та цікавому геймплею,а саме кровожадні та м`ясисті битви з арміями демонів які повстали з низів пекла.

Головний герой гри - найбрутальніший герой ігор якого лише знав світ - Лицар Рока (доля,зазвичай з поганим кінцем),абсолютно мовчазний герой,який просочений ненавистю щодо його демологічних ворогів,котрих він завжди вбиває найнегуманнішими способами,при цьому,не зронивши жодного слова.

Наслухавшись відгуків про минулу частину,розбробники знову стали на шлях брутального,відкинувши у далеку шафу ідею з хорором.Мясний геймплей супроводжується жорстким металом,від якого рівень тестостерону підіймається до максиуму,і зявляється жага трощити та вбивати(демонів).На вибір гравця є безліч одиниць зброї,від старої доброї рушниці,і до БФГ .Бестіарій гри не потерпів змін,порівняно з минулими частинами,всі ж ті Імпи,Пінкі,та Ревенанти,яких однаково кайфово стирати з обличчя землі.Лвл дизайнери провели величезну роботу по дизайну рівнів,коли ти тільки но потрапляєш у Пекло,ти розумієш куди потрапив насправді.

Сюжет у іграх ID Software ,зазвичай,не блищить бездоганністю,але він хоча б зроблений нормально,і ти розумієш що взагалі відбувається,тебе навіть може застати неочікуваний сюжетний поворот,особливо під кінець гри, від епічності якого у тебе мурашки по шкірі.Під час гри у тебе з’являється відчуття “останнього вцілілого”,якому єдине що залишається - з боєм прориватись до своєї мети,але знаючи за кого ти граєш,мета може бути тільки одна - знищення кожного демона на планеті.

10 демонів з 10