ВідГУК на The Witcher 3:Wild Hunt

Допис імпортовано зі старої версії сайту.

“Сталь для людей,срібло для монстрів…”

Відьмак - найкращий представник свого жанру останньої декади.
“Слов`янська” RPG від CD Project Red змогла залатати усі прогалини минулих частин,ввібрати у себе все найкраще,і доповнити фінальну серію багатьма фічами.
Весь великий світ Неверленду нарешті став таким великим,що по ньому тепер нарешті можна було подорожувати з найвідомішим скакуном у світі - Пліткою! (а.к.а Плотва .) *

Геймплей та битви стали динамічними,і отримали доповнення у вигляді дарксоульсівської махалки.В свою чергу,відьмацькі знаки теж допрацювали,додавши їм більш реалістичну поведінку з оточуючим всесвітом.Наприклад, Аардом можна погасити вогонь,а з допомогою Ігні навпаки - підпалити знову!Озброєння стало різноманітнішим,на початку гри будуть траплятись звичайні мечі,а згодом отримавши реліктну зброю,відчуєш відмінність кожного меча/шаблі.Кожна зброя має свою історію та прописаний лор,граючи з кожним мечем,геймплей буде відрізнятись,через різні характеристики озброєння,тому і доведеться продумувати свої дії у битві.
Ігровий світ не дасть занудьгувати гравцю,як можна нудьгувати,якщо кожний НПС у радіусі кілометру ще не зіграв з тобою у Ґвінт?

Яка хороша бійка без гарного музикального супроводу?І в цей момент з’явились Марцин Пшибилович,фольк-группа Percival та Миколай Строїнський,які власними зусиллями,написали безліч композицій загальною довжиною у 2 години(можливо не точно).Доволі вражаюче видовище,коли Ґеральт танцює у вихрі мечів,під динамічні слов’янські ритми.Саундтрек вийшов крутим та придатним,настільки,що його можна слухати окремо,та отримувати нереальний кайф від чистоти слов’янських музикальних інструментів.(Тема Каер Морхену взагалі топ )

Сюжет зробили насиченим та цікавим,він висвітлює багато проблем тогочасного супільства,які ідеально підохдить під наш час: проблема расизму,війн,людських вад,кожна стрічка сюжету направлена на те щоб дати гравцю їжу для роздумів,сюжет прописаний таким чином,що не помічаєш чогось зайвого,чи навпаки недостатку подій.Це дозволяє мандрувати світом Неверленду на вірній Плітці ,і навіть не думати про основний сюжет,а насолоджуватись зустрічними квестами,чи то бабуся котра загубила сковорідку,чи то знову якась крокозябра докучає селянам.Під час гри ти не зіштовхнешся з банальним квестовим кліше: “Знайди у печері 123 пацюків,вбий їх,та принеси мені їх хвости” .Кожен квест несе у собі щось унікальне та неповторне,за ним стоїть своя унікальна історія.Впродовж гри,ти не раз здивуєшся трудоголізму розробників,споглядаючи довершеність квестів.Сюжет не раз змусить тебе волати як віл,від сміху,ну або навпаки.Повір,таке дійсно трапиться.

Гра дає тобі у повній можливості відчути себе блідим підкорювачем чародійок.Виконувати відьмацькі замовлення,грати у Ґвінт,збирати інгредієнти для еліксирів,шукати першокласну гроссмейстерські обладунки,вештатись околицями у пошуках дошки оголошень,сподіваючись натрапити на замовлення,а не на якусь звістку про весілля Івасика.

І тут ми підбираємось до одного із найважливіших аспектів кожної гри,а тим паче Відьмака - ГРАФООООН .Якщо мати непоганий комп`ютер,ти отримаєш нереальний заряд емоцій від несамовито-прекрасних гірних хребтів Каер Морхену,чистоті та первозданності лісів Велену,сердитих морів Скелліге.При цьому,розробники оптимізували гру з прекрасною графікою так,щоб твій ПК не вибухне,коли ти вирішиш запустити гру.

CD Project Red задали планку іншим розробникам,у плані AAA ігор,змогли об’єднати багатомільйонну армію фанатів які творять багато різного контенту по грі:музика,косплеї,арти,все це було б не можливим без живості всесвіту Анджея Сапковського .Графіка,сюжет,геймплей,саундтрек,і найголовніше - душа ,не жага наживи,а саме душа у кожному працівнику команди розробників дала поштовх,до того,щоб зробити ідеальну гру,у всіх її аспектах.Поляки змогли зробити не тільки довершену гру,а й DLC до неї,де ти отримуєш не якийсь банальний золотий скінчик на Плітку ,а дійсно доповнення,з своїм окремим сюжетом(який в деяких моментах,навіть кращий за основний),героями та подіями.

А тепер суб’єктивщина.На мене гра склала найбільш яскраві враження,настільки яскраві,що жодна інша гра не стояла поряд .Я не міг зупинитись зупинитись у неї грати,і всі ті 93 години,у яких я рашив сюжет,пролетітли для мене в мить.Всі пейзажі,пригоди,герої та злодії залишили вагомий відбиток у моєму сердечку .Побажаємо палкої вдачі “редам” у їх Кіберпанку ,та будемо тримати кулачки з вірою в четверту частину походеньок Білого вовка (можливо побачимо Цирі у Кіберпанку.)

Десять утопців з десяти :3 .

image

І ще.Проходьте гру на складності На смерть!серйозно . Дуже серйозно
Категорично пропоную не пропускати данний шедевр геймдеву.