Гравці витратили $61.7 мільярдів у мобільних іграх за 2019 рік

Це на 12.8% більше, ніж у 2018.

Мені дещо ріже очі слово «здоров’я» в такому контексті, адже на мій погляд сучасне «здоров’я ринку» мобільних ігор погано сполучається зі здоров’ям людей.

Серед сучасних мобільних ігор дуже багато таких, які навмисно викликають звикання гравців (ящики Скіннера, де треба тільки клікати і майже не треба думати). Такі ігри експлуатують психологію людей, щоб заставити нас дивитися рекламу і платити; і вони часто мало нам дають: не тренують ні мозок, ні руки; не дають на логічних завдать, ні причин подумати. Просто клікай собі та й годі.

Мені здається, що ринок, де багато таких речей, аніяк не можна назвати «здоровим». Він може бути прибутковим, але для гравців він не дуже здоровий.

Тут я згоден, досить деструктивна штука. З іншої сторони ніхто ж не змушує там проводити час. При цьому, це навіть потребує коштів, що напряму вказує людині на мінуси цієї діяльності.

Це також не наркотик, який має прямиє фізичний вплив на тіло “жертви”.

Мабуть це ще один еволюційний етап нашого розвитку :slight_smile:

Нічого особистого, це просто бізнес.