Потрібна допомога в підборі ідей до #citybuilding гри про Дике Поле

Христос Воскрес!

Вирішив просунути далі свій всесвіт “Дике Поле”, який, можливо дехто з вас уже знає по інтерактивним історіям, знаходиться тут: https://locadeserta.com/game/?lang=uk#/. Зараз це інтерактивні історії з можливостями вибору розвитку подій, і всі вони стосуються доби козачини (XVI-XVII сторіччя). Але я особисто хочу пограти в гру-стратегію про улюблюну і саму героїчну епоху - Козачина.

Тиждень тому я почав робити гру “Зимовник” (“Слобода”). Це буде гра в стилі city building: побудова Зимовника (Січі, Слободи) на нашому християнському кордоні Дикого Поля. На початку гри вам доступно декілька десятків козаків, ресурси, зброя. Ваша задача заснувати Слободу і розбудувати її.

Ось скелет аплікухи (зробив для перевірки механік з ресурсами):


Поки що я продумав наступні ресурси, які можна добувати біля Слободи:

  1. Їжа
  2. Камінь.
  3. Дерево.
  4. Сірка.
  5. Риба (для продажу).
  6. Гроші.
  7. Зброя.
  8. Коні.

Будівлі:

  1. Церква. (+ віра, слава).
  2. Курінь.
  3. Поле (для зернових).
  4. Пасовище.
  5. Лісопилка.
  6. Шахта (для сірки).
  7. Кар’єр (для каменю).
  8. Частокол (+ до захисту).
  9. Рів. (+ до захисту).
  10. Башти (+ до захисту)
  11. Сторожові городки (це мікро фортечки в полі, які ставили біля пасовищ, де можна сховаться від набігу нехрестей і відстрілюваться, такі собі гуляй-городи). + до захисту.
  12. Ринок (+ гроші, слава).

Події, які може почати гравець:

  1. Покарання ляхів (++ гроші, слава).
  2. Похід на татар. (+++ гроші, слава, звільнені бранці).
  3. Похід на Турків, морем. (+++++ гроші, слава, звільнені бранці).
  4. Ярмарок.
  5. Пожертви на розбудову церкви (++++ слава).

Випадкові події, на які гравець не впливає, але може мінімізувати наслідки, в залежності від статів Слободи:

  1. Нашестя сарани.
  2. Нашестя татар.
  3. Виставлення заслону орді, коли вони повертаються назад.
  4. Похід турків.
  5. Каральні загони ляхів.
  6. Пожежа в степу.
  7. Кошовий Низовий похід на Польшу.
  8. Кошовий Низовий похід в Крим.
  9. Кошовий Низовий похід морем на турка.
  10. Прихід пошесті.
  11. Прихід утікачів з України на Дике Поле.
  12. Утікачі від польських карателів на Дике Поле.
  13. Взяти участь у розборках Православних vs Католиків (захоплення інших церков, селищ. Часте явище в ті часи. Зараз це титушня :slight_smile: ).

В грі буде хардкор, селище може згоріти, захоплене чурками. Тобто можна буде програти уже на 5 році існування :slight_smile:

Поки що я думаю, що це буде покрокова гра. Один крок === один сезон року. Починатися буде з 1550 років, коли приблизно ми почали деокупацію півдня України).

Питання до спільноти:

  • краще покрокова, чи реал тайм?
  • Які ще ресурси або будівлі було б доречно додати?
  • Ще я б хотів як умога більше випадкових подій додати, десь під 50 штук. Можливо у вас будуть ідеї.
  • Мультиплейер? Наприклад: оголошення походу на Крим. Інші селища, які в цей час онлайн, можуть приєднатися. Чим більше грошей або людей дав в похід, тим більше винагорода, Або втрата всього :slight_smile:
  • Різні нації? татари, українці, ляхи. На початку вибираєш за кого гратимеш. Відповідно нападати можна лише на чужі нації.
3 Симпатії

Далі виключно мої ділетантські думки. Я i гравець не сильний, і зовсім нуль у геймдизайні.

Сеттінг крутий і цікавий. Хоча передати його тільки текстом/механіками буде непросто. Розумію, арт - це дорого і складно.

Можливо, є сенс використати інтерактивну мапу.

Якщо це текст і таблички, то звісно покрокова виглядає гармонійніше.

Ресурс сам по-собі не має значення, важливо, щоб він відкривав механіки (або його здобуток був особливою механікою). Якщо це просто набор цифр, то у різноманніті втрачається сенс.

Тобто, чим, окрім різних цифр будуть відрізнятись походи на татар або турків?

Це може бути крути доповненням, може відразу ммо-грінділку робити?

1 Симпатія

Ресурси ще може селітра, тютюн. Якось перше, що приходить на думку. Хоча згоден, що ресурсів повинно бути рівно стільки, скільки потрібно для забезпечення механіки (наприклад, не селітра та сірка, а порох та й усе, тютюн, здається, з’являється пізніше, ніж заявлено початок гри).

Таку гру бачу покроковою.

1 Симпатія

Планую поки що зробити дво-три рівнені ресурси:

1 зброя = 1 залізо + 1 селітра + 1 дерево + 1 їжа. (в кузні).
в той же час 1 залізо = 1 руда + 1 їжа. (в плавильні)
1 руда = 1 їжа (в шахті).
далі можна уже буде додавати більше “примітивних” ресурсів, або складних, які потребують інших складних ресов.

Чим відрязняються походи на турків або татар: у турків більше золота, у татар більше бранців у винагороді. + такі походи відкладаютсья в історію, і від них будуть залежати генеровані випадкові події. Якщо був похід на татар, то через рік вони з більшою вірогідністю прийдуть за помстою. Якщо на турків - то вони уже прийдуть (більш серйьозна сила), + ляхи прийдуть, щоб не тривожив їх ділових партнерів.

ммопрг - це уже треба 90% графікою займатися. а я тут лише почав піксельарт освоювати :smiley:

дякую! і привіт :slight_smile:

тютюн це уже наче 18 сторіччя. До цього курили що під ногами росло :smiley: Можливо краще селітру замінити на порох. Треба глянути, як виглядали фабрики з виготовлення пороху.

Ще питання

можливо додати “рівні” будівель. Можна апгрейдить, щоб, наприклад, в кузні на 1 рівні робили самопали, а на рівні 2 уже можна робити ожиги, а на ще більшому рівні - гармати (козаки вміли робити маленькі гарматки). Гарматки потім ставляться на башти, які додають до дефенсу бонус.

Короче треба зробити схему ресов і що куди іде :slight_smile:

Звучить непогано.

Мій основний поінт був у тому, щоб упор на певні ресурси мав глибші наслідки (давав додаткові можливості, впливав на хід івентів). Хоча говорити про таке простіше, ніж реалізувати :slight_smile:


Є ідея механіки: ресурс впливу/популярності + персонажів. Щоб у села був старійшина (зі своїми показниками/перками) і для вирішення питань (як-раз стосовно походів і великих івентів) проводилось віче. Звічно це можна як спростити, так і ускладнити.

Це я вже почав видумувати Sich Tycoon :wink:

1 Симпатія

Це я вже почав видумувати Sich Tycoon :wink:

староста буде генериться сам. Я візьму всі імена і прізвища з козацького реєстру 1649 року, коли поскубали пшеків і вони почали платити нам данину. На рахунок його перків це жирок був би, + від вдалих дій щоб апались його стати… то уже буде експаншн пак “Старійшина” :smiley:

у мене план до літа випустити першу версію, часу як раз вистачить на ресурсну складову. Героя потім треба буде додавати, щоб не погнатися за двома зайцями.

1 Симпатія