Онлайн Dota 2 впав до показників початку 2014 року

Дота давно пройшла свій пік і зараз не зовсім зрозуміло, що ц цим робити.

Пік на початку 2019 року - ефект AutoChess, який пройшов і ми можемо побачити, що тенднеції незмінні.

см3рть, час іти в лол

Наче ЛОЛ і живий, але концепт же такий самий. Думаю, мобам потрібна невеличка перерва і переосмислення. Сподіваюсь хтось перевинайде цей жанр, може габен зробить доту 3?

Якщо з падінням онлайну падатиме відсоткове співвідношення бидла, то я за, але щось підказує, що там або стабільність або навпаки, погіршення.

Теоретично це можливо, середній вік гравця буде рости, плюс залишаться тільки ті, хто буде отримуваити насолодження від гри, а не просто фармити птсіки (кому потрібни птс у мертвій грі).