Оновлення: Джулівські вітання

Веселих свят, підлорди! Сьогодні ми маємо для вас велике оновлення, що несе із собою великі зміни: представляємо нового підлорда, нову ротацію предметів і вносимо значні зміни до ігроладу. З’явилося чимало всього, отож перейдемо до огляду. Як і завжди, якщо вам зручніше ознайомлюватися з оновленнями у формі переліку, перегляньте список змін.

Представляємо Джула

Власник сумнозвісного бару «Розколотий Місяць», Джул більш відомий як бізнесмен, аніж злочинець. Чи переламав він кілька ніг, перш ніж дістатися сюди? Так. Наскільки величезні масштаби його контрабанди, що підтримує постійний асортимент знаної випивки з Льодоверті в його барі? Ну, звісно. Джула не дуже цікавить дотримання закону, але свого слова він обов’язково дотримується. Після смерті Мамці Іб Джула не покидало відчуття, наче лише йому одному притаманні темперамент й міць, що так потрібні для відновлення порядку в кримінальних підземеллях Білого Шпиля.

Джул подає приклад іншим, не гидуючи забруднити свої лапи у вирі битви на лінії вогню. Ну а коли справи зовсім кепські, Джул застосовує свої контрабандні запаси, викочуючи бочки на ворогів або підіймаючи келих за здоров’я союзників.

Оновлення предметів

Це оновлення також впроваджує новий перелік предметів. Багацько старіших предметів ми відправили у відставку (хоча в майбутньому вони можуть повернутися у гру), а на їх місце дістали деякі інші екземпляри. Нові споряджувані предмети, як-от Кришталіс, Альфа-ріг і Метелик, допоможуть посилити команду та отримати перемогу.

Оновлення ігроладу

Протягом бета-сезону ми постійно експериментували, вчилися та працювали над відповідними змінами задля вдосконалення гри. Наш підхід не змінився і після виходу великого оновлення, тож цього разу ми внесли суттєві зміни до гри, спираючись як на відгуки спільноти, так і на свої внутрішні дослідження й тестування.

НОВИЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ ПІДЛОРДА

Підлорда тепер можна вибрати в 10 раунді, а не на початку матчу, а таланти було перетворено на стилі бою. Кожен підлорд має два набори, один з яких (що відображається випадково) ви зможете обрати. Наприклад, вам можуть бути представлені на вибір Анесикс (підтримка лікуванням), Гобґен (підтримка завданням шкоди) та Джул (агресивний танк). Повну інформацію про збірку можна знайти у грі та в списку змін.

У стандартному режимі та режимі «Удвох» підлорда можна вибрати в 10 раунді, а в режимі «Вибування» — в 2 раунді.

ВТЕЧА З БУЦЕГАРНІ

Буцегарню було впроваджено для усунення кількох проблем, а саме: щоб спростити поєднання героїв, яке ускладнювалося постійною появою нових героїв у грі. І нам вдалося досягти поставленої мети, але не без жертв: буцегарня руйнувала ігровий баланс, не дозволяла використовувати улюблених героїв та альянси, і її просто було неприємно перевіряти щодня. Тому ми вирішили її закрити та випустити всіх в’язнів на волю. Тепер у крамниці завжди можна буде найняти всіх героїв, і гравцям більше не доведеться перейматися, чи не буде зруйновано їхні улюблені альянси через невдалий збіг обставин. Якщо вже за це зайшла мова…

ОНОВЛЕНИЙ НАБІР ГЕРОЇВ

У Білому Шпилі ніяк не зникає проблема перенаселення. В ході тимчасово вжитих заходів кілька героїв були випроваджені з Білого Шпилю. Як вже було згадано на самому початку бета-сезону, ми плануємо змінювати деяких героїв у кожному сезоні. Ми готові до першого сезону та перших ротацій. Після достатньої кількості тестування та відгуків ми зупинилися на вужчому колі героїв, з яких ви будуватимете свої команди. Не хвилюйтеся. Можливо, ви ще побачите нові та давно знайомі обличчя після запуску першого сезону. Щоб побачити перелік усіх героїв на канікулах, загляньте до списку змін.

КОРОТШІ МАТЧІ В СТАНДАРТНОМУ РЕЖИМІ ТА РЕЖИМІ «УДВОХ»

Ми внесли деякі зміни в перебіг стандартного режиму та «Удвох», щоб скоротити загальний час гри. Ми врахували наш досвід з режимом «Вибування», побажання спільноти та результати внутрішнього тестування, і зробили ігри коротшими й веселішими.

Для досягнення такої цілі ми дали гравцям 5 золота та третій рівень перед першим матчем. Ми прибрали кріпів з раундів здобичі та зменшили здоров’я героя на 25%. Раунди здобичі тепер відбуваються протягом звичайних раундів (гравець проти гравця), але якість предметів не залежатиме від того, виграли ви чи програли. Наша команда чудово провела час за грою в оновленому стандартному режимі, і ми побачили значне скорочення часу матчів — до 30 хвилин в середньому.

Полірування

І останнє, але не менш важливе: наша команда витратила багато часу на полірування інтерфейсу, виправлення аварійних завершень, оптимізацію ефектів та усунення вад. За детальним описом цих та інших вищенаведених змін зазирніть до списку змін.

На сьогодні все! Бажаємо щасливих свят! До зустрічі у Білому Шпилі!