Творець Assassin's Creed Патріс Дезіле вибачився за вежі

Допис імпортовано зі старої версії сайту.

19 жовтня на виставці EGLX в Торонто Патріс Дезіле, один із засновників франшизи Assassin’s Creed і геймдиректор Ancestors: The Humankind Odyssey, вибачився за вежі, котрі стали стандартом для ігор у відкритому світі, але з’явилися вперше в його творінні.

Коли його спитали, чи не відчуває він, що завжди буде асоціюватися з франшизою Assassin’s Creed, Патріс відповів:

Чесно я не знаю. Трохи, мабуть. Якщо над чимось проводиш стільки років то сподіваєшся, що так і станеться. Згадайте ось Breath of the Wild! Гра, в якій ти можеш робити що завгодно після першої пів години. Але ви будете лазити по вежах і відкривати карту по шматочках. Вибачте! Це все моя вина!

Він пишається своїми іграми, однак прив’язуватися до однієї серії він не хотів, тому заснував студію Panache Digital Games , котра вже встигла випустити не дуже вдалу Ancestors .