Чому в трендах українського ігрового ютубу не поєднуються якість та популярність?

Допис імпортовано зі старої версії сайту.

Власник срібної кнопки ютубу, Alex_D20, продовжує піднімати проблемні теми в українському ютубі. Старі, всім відомі, але досі не вирішені проблеми.

У відео Олександр наводить простий приклад того, що рекомендується ютубуом у розділі «Популярне». Крім очевидного факту, що українського там майже немає, ще й досить сумнівна «якість» цього популярного контенту. Зважаючи на інші проблеми, виникає коротке запитання: «Як це можливо?». Справді, більшість глядачів українських стрімерів та ютуберів не сприймають такі тренди, та й не дивляться їх і не звертають уваги. Отже, з боку україномовних глядачів слід очікувати ігнорування такого контенту.

Але навіть тут не все однозначно, бо україномовні глядачі зазвичай розуміють кілька мов і мають ширше коло вподобань, наприклад, англомовних. Люди, які не розуміють небезпечної ситуації сьогоднення, які в побуті послуговуються російською, зазвичай обмежують себе лише російським. І якщо подивитися на той факт, що найпопулярніші українські стрімери та ютубери не створюють контенту, на кшталт, запропонованого ютубом, бо на нього немає попиту, то можна дійти до висновку, що такий контент пересічний україномовний глядач вважає неякісним. Тобто з’являється нова оказія: рівень культури глядачів такого рівня, де неякісний контент стає популярним та має попит.

Звісно, можна говорити про те, що в першу чергу потрібні розваги, але думаю, що кожен український створювач відеовмісту має на меті розважити свою аудиторію. І якість є, але чому тоді якість не йде поруч зі популярністю? І знов-таки по колу повертаємося до проблем аудиторії, соціуму та культури. Труднощі починаються з основ: з виховання, з рівня культури, з дітей.

Як це вирішити? Перший крок — не мовчати. Не варто відпускати проблему, коли вже й так все досить кепсько. Другий крок — не зупинятися, з’являються нові ютубери та стрімери, кожен з яких по-своєму докладає зусиль для розвитку українського контенту. Третій крок(як би не було дивно, найскладніший) — дивитися. Глядачі є слабким місцем у піраміді, і фундамент, який вони утворюють, потрібно зміцнювати.

Це тільки мала частка роздумів, яку можна розвивати та розвивати, тому пишіть у коментарях, що ви думаєте з цього приводу і що необхідно робити в цьому випадку.

1 Симпатія