@Deltachhh777 5 місяців тому

OBG.S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl

Другий випуск рубрики хотів би почати з першої частини вітчизняного культового шутеру - S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl.
Гра розроблялась ще з 2001 року,але згадки про Чорнобильску зону відчудження ще й в помині не було,натомість був футуристичний шутер у антуражі ацтекських пірамід,та носила назву Oblivion Lost(Втрачене забуття),але продовжуючи розробляти гру цілий рік,вони зрозуміли що дана стилістика доволі специфічна,та зайде не кожному,і тут комусь з команди розробників прийшла в голову ідея,зробити гру за мотивами твору братів Стругацьких - "Пікнік на узбіччі",і ідея всім стала до вподоби.

Скріншот з Oblivion Lost

І вже раптом сетинг гри змінився,та 27 березня 2002 року розробники об'явили про зміну назви гри на S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost,яку планують випустити гру в 2003 році.Але ці плани були лише формальністю,їх найдовершеніший на той момент ігровий рушій X-Ray був завершений та розробка була змушена затягнутись на п'ять років.

Йшли роки,розробники їздили з експедиціями у ЧЗО,аби зробити певні нариси,концепти,та зняти текстури,розробники намагались відтворити всю ту гнітючу атмосферу яка б повинна була панувати,на їх думку,у грі.

Григорович та його свита

Паралельно з цим GSC тримали контакт з прессою,якій розказували про амбіції свого проекту,припіднятий максималістичний дух команди GSC змусив заговорити про їх проект у всьому світі.
Розробники приближаючись до релізу покращили графіку,застосували їх проект по віртуальній симуляції життя "a-life",провели декілька демонстративних показів перед публікою,та підписали контракт з видавництвом THQ,а контракт диктувався під дудку Григоровича,проте THQ охоче погодились,але запропонували трішки змінити назву гри на більш зрозумілу пересічному геймеру,і з тих під гра мала назву S.T.A.L.K.E.R:Shadow of Chernobyl.

Проте не все було так радісно,їх амбіційний проект по симуляції життя дав збій,в теорії вона була неперевершена,Зона повинна була жити своїм життям,сталкери брали б різні квести,полювали на мутантів,і тд.Але їх задумка виявилась занадто складною для реалізації в комп'ютерах того часу,і про неї довелось забути.

Розробка яка вже давно пройшла свій дедлайн,змусила компанію THQ відправити в студію GSC свого співробітника,аби він дав знати розробникам,що пора таки випускати гру.І в поспіху розробники почали вирізати спірні моменти та фічі,керований транспорт,стаї пацюків,гру значно спростили позбавивши подібних моментів,можливо то було й на краще.

І все ж таки культовий Сталкер вийшов 20 березня 2007 року,гра в мить завоювала безліч престижних нагород,та сердець геймерів по всьому світові.

Гра починається з каст-сцени у ході якої розбивається "Вантажівка Смерті",яка везла тіла сталкерів,раптом вона терпить ДТП,та на світаку один із сталкерів знаходить вижившого сталкера,та несе його до єдиного торговця в околиці - Сидоровича,на руці вижившого знаходять тату S.T.A.L.K.E.R та КПК з єдиним записом:"Вбити Стрільця",цим сталкером є ви,і ваша задача,як не дивно,вбити Стрільця.

З слів Сидоровича:"Коротше,Мічений..." починається ваша пригода.

Просуваючись по сюжету ви просочитесь атмосферою гри не раз,особливо на Янтарі,розробники знають де потрібно зробити акцент,аби добитись найкращої гнітючої атмосфери,розкидані тіла,натовпи зомбі,та тиск псі-випромінювання,ось такі моменти запам'ятовуються назавжди.Розробники провели кропітливу роботу по гейм,та лвл дизайну,всі локації справлять враження особливо на гравця який живе в країнах минулого рядянського союзу,через те погруження у гру відбувається з найкращим ефектом.

Оцінка гри:

Metacritic - 84
Steam - 97% позитивних відгуків

Увійдіть, щоб залишити коментар.
Створено в Україні © 2019