@Oleksa 5 місяців тому

Хот-доги, оновлення та феєрверки

Оновлення від 4 липня.

ЗАГАЛЬНЕ:

  • Додано таблицю результатів. Стандартно TAB на ПК.
  • Додано таблицю лідерів. Вітаємо, лорди Білого Шпилю.
  • Подальше висвітлення поля бою.
  • Інформацію про оновлення можна читати в самій грі.
  • Про сезон: інформація про здібності героїв тепер показує тип шкоди
  • Нові ефекти серії перемог.
  • Тепер озвучення має позицію в просторі (звук долинає від місцезнаходження істоти).
  • Додано нові звуки для бою.
  • Агов, Reddit: тепер екрани сутички, завершення та початку раунду закриваються, якщо натиснути за межами інтерфейсу або клавішу ESC.
  • Агов, Reddit: тепер екрани сутички, завершення та початку раунду не з’являються, якщо користувач перетягує істот чи предмети.
  • Зроблено багато покращень інтерфейсу.
  • В інформацію про сезон додано опис того, як працює набір героїв.
  • Зміна характеристик від предметів тепер показуються і під час бою, і під час підготовки.
  • Виправлено помилку, коли Терор з 2 й 3 зірками не змінював свою модель після застосування Метаморфози.

МОБІЛЬНІ ПРИСТРОЇ:

  • Додано стан батареї.
  • Виправлено зникання кнопок продовження і паузи.
  • Додано можливість переміщувати натисканням: для тих, хто хоче натискати на потрібне місце, а не перетягувати.
  • Додано режим економії енергії.
  • Тепер здібності героїв можна переглядати в крамниці.
  • Знову покращено швидкодію.

ІГРОЛАД:

  • Виправлено помилку, коли мисливці на демонів не виконували свою роботу як слід, і у ворожих демонів не зникав альянс демонів.
  • Виправлено помилку, через яку Техніки ставили бомбу не там, де слід.
  • Виправлено всі відомі помилки ШІ щодо пошуку шляху.
  • Рівень 9: шанс появи істот 2-го ступеня зменшено з 30% до 25%, а для істот 3-го ступеня — збільшено з 25% до 30%.
  • Рівень 11: шанс появи істот 1-го ступеня збільшено з 10% до 13%, для істот 2-го ступеня — збільшено з 15% до 20%, для істот 3-го ступеня — зменшено з 30% до 25%, для істот 5-го ступеня — зменшено з 15% до 12%.
  • Тепер раунд триває ще секунду після смерті останньої істоти, що дає шанс на вбивство і нічию для іншої команди.

Перероблені серії:

  • Золото за серію поразок:

    • Було:
      • 3-4 поразки — 1 золото
      • 5-6 поразок — 2 золота
      • 7+ поразок — 3 золота
    • Стало:
      • 3-4 поразки — 1 золото
      • 5+ поразок — 2 золота
  • Золото за серію перемог:

    • Було:
      • 3-4 перемоги — 1 золото
      • 5-6 перемог — 2 золота
      • 7+ перемог — 3 золота
    • Стало:
      • 3-4 перемоги — 1 золота
      • 5-6 перемог — 2 золота
      • 7 перемог — 3 золота
      • 8 перемог — 4 золота

Серія перемог завершується після 8 перемог.

Зміни предметів:

  • Додано Посох примусу: предмет підтримки 3-го ступеня. Штовхає ворожу істоту на 6 клітин у випадковому напрямку. (зарядка: 10 с)
  • Додано Косу Вайза: предмет підтримки 4-го ступеня. Коли власник отримує шкоду, то перетворює нападника на свиню на 4 с. (зарядка: 15 с)
  • Додано Великий контракт: предмет підтримки 2-го ступеня. Власник отримує альянс кревнозв’язаних на додачу до інших своїх альянсів.
  • Промінь надії: тепер має новий опис: «Отримує 1 заряд, коли ви перемагаєте в бою. Коли ви програєте бій, а предмет має заряди, то ви отримуєте 1 золото і втрачаєте 1 заряд».
  • Шаманська мужність: шанс збільшено з 5% до 17%.
  • Стрибковий кинджал:
    • Тепер дає 50 мани після активації.
    • Зарядку зменшено з 60 с до 15 с.
  • Ікла й кігті: виправлено помилку, коли ефект не поєднувався як слід.
  • Скоординований напад: став по-справжньому скоординованим, бо нарешті дійсно працює.

Зміни героїв:

  • Медуза:
    • Роздільний постріл:
      • Тепер ефекти предметів діють на додаткові цілі.
  • Лікантроп:
    • Виклик вовків:
      • Тепер збільшення здоров’я працює правильно.
  • Трутомант:
    • Здоров’я збільшено з [500, 1 000, 2 000] до [550, 1 100, 2 200]
    • Чумний вард:
      • Кількість викликаних вардів збільшено з 1 до [1, 2, 4].
      • Вард завжди має ступінь 1.
      • Затримку перед чаклуванням зменшено з 0,5 с до 0,13 с.
      • Зарядку збільшено з 5 до [5, 6, 7].
      • Варди мають 50% опору до магії.
  • Буревісник:
    • Альянси змінено з силач + шаман на силач + шаман + чаклун.
    • Статична буря:
      • Тепер також осліплює ворогів всередині бурі, що спричиняє 25% шансу схибити.
  • Чорнокнижник:
    • Слово тіней:
      • Час до чаклування зменшено з 0,5 с до 0,4 с.
      • Зарядку зменшено з 20 с до 6 с.
      • Шкоду зменшено зі [100, 150, 200] до [50, 100, 150].
      • Здоров’я змінено з [75, 150, 200] до [50, 125, 175].
      • Тривалість зменшено з 6 с до 3 с.

Зміни альянсів:

  • Чаклуни:
    • Тепер опис такий: «Щоразу, як чаклун застосовує чари, то створює на 3 секунди зв’язок із союзником, що має найнижчий рівень здоров’я. Коли хтось із пов’язаних героїв завдає шкоду, обоє лікуються на [50, 100, 150]% від завданої шкоди».
  • Шамани:
    • Тепер для активації потрібно 3 шамани, а не 2.
    • Тепер опис такий: «Вороги під дією перетворень, знемовлень чи приголомшень отримують -200% мани».

Вільне міні-оновлення

Виправлення помилок:

  • Виправлено аварійне завершення після входу до матчу.
  • Виправлено помилку покращення в альянсі друїдів.
  • Виправлено невчасне оновлення таблиці рахунку.
  • Виправлено неправильне поєднання ефектів у наступних предметів: Завершення циклу, Камінь прикликання, Шаманська мужність, Нестабільний реактор, Перевірка тіл та Незвичний союз.

Джерело: https://underlords.com/updates?l=ukrainian

Увійдіть, щоб залишити коментар.
Створено в Україні © 2019