@Deltachhh777 6 місяців тому

ВідГУК на Tom Clancy`s Rainbow Six:Siege

Rainbow Six:Siege - один із небагаточисленних представників"інтелектуальних" шутерів.


"Райдуга",як її називають фанати,не звичайний коридорний шутанчик.А доросла гра,для дорослих дядьків(та тіток).Звичайне вміння аїму тут не допоможе.Гра влаштована так,щоб ти не міг відчувати себе у безпеці,сидівши в укритті,тому що твоє укриття скоріш за все рознесуть в щент з усіх боків,це і робить її особливою,вона змушує тебе думати стратегічно,а не розраховувати на стрільбу.Тому вона має високий поріг входження,що вже відсіює потенційних токсіків.Фанати описують гру так:"СS:GO but better"

А індивідуальність гри полягає у великому числі унікальних механік та різних оперативників(аж 48)кожен який має позицію Атаки або Захисту,вони представляють певну країну та її спецпідрозділ,кожен оперативник має свої активні здібності,та пасивні характеристики(Швидкість та броня).Вражає наявність унікального особистого досьє,з якого дізнаєшся історію,вподобання та характер ігрового персонажа.Оперативник за якого ти граєш,відчувається як дійсно жива людина,проте з слів розробників,кожний оперативник вигаданий.

"Райдуга" розрахована на комбінування різних оперативників у тактичному плані.Наприклад можна зкомбінувати оперативника щоб добитись найкращої ефективності.
"На кожну дію є протидія",але окрім комбінацій оперативників задля тімплею,є так звані "контр-піки",вибори одних оперативників,які б своїми здібностями "контрили"(протидіяли) інших.Непоганою вийшла механіка стрільби,сервер відмінно реєструє влучання,у кожного оперативника своя зброя,а це вже за собою веде різну поведінку зброї,та кількість тактичних обвісів на неї.

На вибір дається безліч мап з різними режимами:утримання заручника,заряд,утримання точки.Всього карт 21,кожна з них має свій сюжет та стилістику,не схожу на будь-яку іншу.

Вперше запустивши гру,тебе не покидає враження того,що гроші ти заплатив за дійсно якісний продукт.Режисура сінематиків вражає,таке відчуття що дивишся високобюджетне кіно.

Якою б хорошою гра не була,її зможе зплюндрувати погане комюніті."Не в нашу зміну"- сказали розробники,та зробили дофіга систем по проведенню чесних геймплейних ігор,з спортивним настроєм.Рідко де тобі трапиться дурник-школяр,який буде поливати всю тіму крепким словом у войс-чаті,чи стріляти по своїм,відверто кажучи,руїнити гру.Зовсім недавно була введена система зеркальної шкоди.Простіше кажучи,якщо твій тіммейт вб'є тебе,тобі дадуть вибір,вмикати зеркальну шкоду(якщо хочеш щоб токсік отримував шкоду у відповідь),ну або пробачити його(в випадку,якщо схопив кулю випадково,або по своїй вині.)

Взагалом,Юбісофт змогли зробити унікальну в тактичному плані гру,з своїм всесвітом,особливим стилем,який постійно розвивається.

До речі,у гри з 6 числа(сьогодні),і до 9 - безкоштовні вихідні
Раджу спробувати :)

Увійдіть, щоб залишити коментар.
Створено в Україні © 2019